piątek, 18 lutego 2022

Ślubne pudełko

Witam serdecznie!

Na dzisiejszą inspirację dla Craft Passion przygotowałam ślubny exploding box,
dlatego użyłam papierów w deski, do tego dodałam białe kwiaty
i troszkę zieleni. Myślę, że taka pamiątka pasuje na ślub.
Tym razem postawiłam na delikatność i elegancję.







Pudełko posyłam na wyzwania:

Wyzwanie lutowe Lemon Craft
Pure Love


Wyzwanie lutowe Szuflady
Miłość


Wyzwanie #29 Tekturkowo
Serce

Ze sklepu użyłam: tort ażurowy, napis i serduszka


Pozdrawiam, Ania

9 komentarzy:

  1. Śliczny exploding box. Super pamiątka ślubna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, dopieszczona.
    Witam w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca i piękne kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo za ten piękny box! Cudna kolorystka 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ślubny box🤩😉 -dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo DT Andżela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dobrane kolory, piękny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu @Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😊

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...