niedziela, 20 lutego 2022

Kartka urodzinowa dla dziewczynki

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla Sklepiku Gosi i CraftUli przygotowałam kartkę urodzinową dla ośmiolatki.
Było to dla mnie wyzwanie, ale z pomocą mi przyszła kolekcja papierów Craft O’Clock Kara & Lina,
praca nie jest więc zbyt dziecinna, ale i nie jest „dorosła”. A do tego fiolet to mój ulubiony kolor
na pracach scrapowych, więc ich cięcie sprawiło mi dużo radości.
Na kartce znalazły się ręcznie robione kwiaty z tych właśnie papierów (kwiaty, listki i gałązki
to oczywiście Craft Passion), wkomponowałam też tekturki CraftUli (cyfra, ramka i listki)
i wyszło… dziewczyńsko.







Kartka bierze udział w wyzwaniu #76 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką


Buziaki, Ania


4 komentarze:

  1. Ślicznie:) Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam Joanna-Papierowe Pasje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, te fiolety sa genialne! dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fantastyczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo urocza :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...