piątek, 4 lutego 2022

Love

 Hej!

O jak miło... piątek, piątunio, piąteczek... A ja przychodzę do Was z kocią walentynką.
Do jej wykonania użyłam papierów Craft O'Clock z kolekcji Rays of Sunshine,
kocich tekturek od Tekturkowo i wykrojników Craft Passion: serce, listki, gałązki #7 i #9.







Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #16 Craft4You
Moodboard

ze sklepu użyłam: tusz vintage photo


Wyzwanie #19 Paper Card
Koty


Wyzwanie #29 Tekturkowo
Serce
Koty Tekturkowa


Udanego weekendu, Ania


13 komentarzy:

  1. Przepiękna praca. Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, cudne koty :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wyznanie miłosne - dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca! I do tego idealna dla kociarzy!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😻

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca z zakochanymi kocurkami - dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo DT Andżela

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające serducho :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo 😌

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...