niedziela, 27 lutego 2022

Mixmediowa kartka urodzinowa

 Cześć!

50 urodziny to nie lada gratka, więc pokusiłam się o coś, czego jeszcze nigdy nie robiłam.
Skorzystałam z inspiracji Ani Kierus i tak powstała mediowa kartka dla mężczyzny.
Są tu papiery Craft O'Clock z kolekcji Age of Gentelman, resztki tekturek, tekturkowe
trybiki, śrubki, zegar - od różnych producentów, no i media: farby Pentart,
fluidy DecoArt, brązowe gesso antyczne, gesso białe, złota mgiełka, złoty wosk,
biały splash i pewnie jeszcze co nieco, ale już sama nie wiem, czym ciapałam...







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #76 Miszmasz Papierowy
Dowolne z tekturką


Art-Piaskownica - MIXED MEDIA: Papier do scrapbookingu


Pozdrowienia, Ania


6 komentarzy:

  1. swietna i genialna. brawo, dziekuje za udzial w wyzwaniu miszmasz papierowy sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile tekstur, genialna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, świetny klimat!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna Aniu, ileż w niej smaczków! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...