sobota, 26 lutego 2022

Lusterko pełne miłości

Witam serdecznie!

Miłość niejedno ma imię… Ja dziś przedstawiam lusterko pełne miłości,
które wykonałam  na bazie hdf. Jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Użyłam tutaj zawijaskowych tekturek i serduszkowej maski, a także papierów Craft O’Clock.
Jednak nie obyło się bez mediów, przede wszystkim fluidów DecoArt,
ale i białego gessa, którym „wyciągnęłam” szczegóły.






Lusterko bierze udział w wyzwaniach:

Wyzwanie #76 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką




Pozdrawiam, Ania


3 komentarze:

  1. Niebanalna praca.Dziekuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne lustereczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo, piękne jest!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...