środa, 16 lutego 2022

Steampunkowe love

 Hej!

Dziś przychodzę do Was z mediowym maluszkiem
i, o dziwo, po męsku, a to u mnie rzadkość.
Taka nieco inna moja interpretacja walentynek...








Prace posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Zielonych Kotów
Na skrzydłach miłości


BINGO w grupie Cudna Paczka

Moje linie to: gwóźdź/rdza/kabaszon
czerń/trybik/tekstura
rdza/trybik/cyfra
kaboszon/tekstura/łebek śruby
gwóźdź/trybik/łebek śruby


Art-Piaskownica Mixed Media: białe gesso


Pozdrowienia, Ania




8 komentarzy:

  1. Fajna praca, taka inna niż to, co publikujesz zazwyczaj. Dobrze czasem wyjść ze strefy komfortu i Tobie wyszło to na dobre ;) Brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję, wychodzenie że strefy komfortu jest najbardziej rozwijające.

      Usuń
  2. Faktycznie jest inna od tych,które robisz ale jest świetna!Dziękuję za wspólna zabawe z Art-Piaskownicą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wszystko połączyłaś - świetna kolorystyka - Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny projekt. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny piekny projekt :) Fajnie pokazany męski klimat.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...