piątek, 11 lutego 2022

Kartka w kształcie serca

Witam serdecznie!

Zbliżają się walentynki, więc pewnie nikt się nie zdziwi,
że na dzisiejszą inspirację dla Craft Passion przygotowałam kartkę w kształcie serca.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Cosy Cottage oraz najnowsze wykrojniki.
Taka kartka będzie miłym upominkiem w dniu zakochanych.






Kartka bierze udział w zabawie Przepis na... co mi w duszy gra
Wybrałam linię: koronka/guzik/kwiaty i guzik/sznurek/napis


A także w wyzwaniu Art-Piaskownicy
Cards/Boxes: Motyw Serce


I w wyzwaniu w grupie Cudna Paczka: Miłosne wyznanie


Pozdrowienia, Ania



6 komentarzy:

  1. Piękna ta kartka. Delikatna i romantyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to serducho Aniu! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducho, Aniu!
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...