wtorek, 22 lutego 2022

List w butelce

 Dzień dobry!

Luty się jeszcze nie skończył, więc mam do pokazania
jeszcze jedno serce - tym razem z listem miłosnym w butelce.
Powstało na bazie hdf CraftUli, a okleiłam je papierami 13arts
z kolekcji Carmen, nałożyłam też maskę tej marki.
A kwiaty, listki i gałązki są od Craft Passion.







Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #74 scrapkowo.pl
Miłosne listy

Ze sklepu użyłam: sznurek, tusz, kaboszony


Wyzwanie lutowe w Szufladzie
Miłość


Wyzwanie "Miłosne wyznanie" w grupie Cudna Paczka

Do miłego, Ania


9 komentarzy:

  1. Hej Aniu, piękna romantyczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serce! Cudowne kolorki i idealna kompozycja :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Niesamowite serce!
    Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serce;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekająca praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl .DT Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ romantycznie, extra <3, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...