poniedziałek, 6 czerwca 2022

K jak Klucz

 Witajcie!

Właśnie ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Kartkowe ABC
- tym razem rządzi literka K jak Klucz.
Moja kartka to propozycja ślubna z kluczem do szczęścia.
Do jej stworzenia użyłam papierów Lemon Craft
z kolekcji Waiting for you oraz tekturek i hdf-ek CraftUli:
ramki, młodej pary oraz klucza.
Kwiatki zrobiłam z wykrojnika #13 Craft Passion,
użyłam też gałązek #10 i #9.





Kartka leci na wyzwania:

Wyzwanie czerwcowe Lemon Craft w grupie Lemon Craft inspirations
June Japandi


Wyzwanie #79 Miszmasz Papierowy
Kwieciście z tekturką


Pozdrawiam, Ania


3 komentarze:

  1. uroc za, jak zawsze! dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i z klasą :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...