czwartek, 23 czerwca 2022

Exploding box na pierwsze urodziny

Witam serdecznie!

Pierwsze urodziny to ważne wydarzenie, a exploding box to niebanalny upominek,
więc taki właśnie chciałabym Wam dziś pokazać. I jest to moja inspiracja dla Craft Passion.
Wykorzystałam kolekcję Cute Bunny Boy, bo pudełko jest dla chłopca.
Z kolei z okrągłych ramek, idealnie pasujących do boxa, zrobiłam shaker boxy,
w których umieściłam cekiny. W centralnym miejscu znalazł się
tekturkowy konik na biegunach od Craft Uli.
A całość ozdabiają kwiaty z papieru akwarelowego - kwiaty #12 i #13.






Pudełko leci na wyzwanie #80 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką


Uściski, Ania


2 komentarze:

  1. Wow, ile shakerów w jednym projekcie, świetny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny, czadowy boksik.dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...