poniedziałek, 20 czerwca 2022

L jak Leśne klimaty

 Cześć!

Jak się pewni domyślacie, ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Kartkowe ABC,
a tym razem mamy L jak Leśne Klimaty. Jako inspirację stworzyłam
kartkę urodzinową dla dziewczynki z papierów Mintaya z kolekcji Woodland.
Użyłam też tekturkowej ramki od CraftUli. A poza tym zrobiłam kwiaty
z papieru akwarelowego z dwóch wykrojników Craft Passion: kwiaty #10 i #13,
dodałam gałązki #10, no i napchałam całe mnóstwo różnych różności.
Powstała więc wymarzona leśna ostoja.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Zielonych Kotów
Wymarzone


oraz BINGO w grupie Cudna Paczka
wybrałam linię: warstwy/sznurek/czerwony


Do miłego, Ania



2 komentarze:

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...