piątek, 10 czerwca 2022

Kartka urodzinowa dla dziewczynki

Witam serdecznie!

Dziś przychodzę do Was inspiracją dla Craft Passion, którą jest dziewczęca kartka
z okazji drugich urodzin. Kolekcja Cute Bunny Girl idealnie nadaje się do takich prac.
Ja dodałam do niej trochę błysku, bo zrobiłam shaker box z cekinami o różnych kształtach.
A całość ozdobiłam kwiatami z papieru akwarelowego z wykrojnika #13
i najnowszych pręcików, dodałam też gałązki #12.





Kartkę posyłam na wyzwanie #20 Craft4You

Ze sklepu użyłam do kwiatów tuszu Picked Raspberry a do listków i pręcików tuszu Peeled Paint


Do miłego, Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...