środa, 8 czerwca 2022

Ślubny exploding box

Witam serdecznie!

Exploding box to nietuzinkowa forma pamiątki, często więc jest wręczany
podczas rodzinnych uroczystości. Ja tym razem przygotowałam pudełko z okazji ślubu,
którym inspiruję dla Sklepiku Gosi.
Na środek wybrałam piękną altankę z młodą parą CraftUli, przyznajcie sami,
że wygląda bardzo efektownie. Całość okleiłam delikatnymi papierami
 z kolekcji Yesterday od Lemon Craft i dodałam
kompozycje z kwiatów z foamiranu oraz koronkowe aplikacje.
Myślę, że całość prezentuje się elegancko.









Pudełko posyłam na wyzwanie #124 Crafty Moly
Ach, co to był za ślub...


Pozdrowienia, Ania

1 komentarz:

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...