czwartek, 23 czerwca 2022

Kwiecista DL-ka

 Cześć!

Nabrałam ochoty na zatrzymanie kolorowego lata na kartce
i stworzyłam kwiecistą DL-kę z papierów Lemon Craft
z kolekcji Raspberry Garden. Kwiaty zrobiłam z papieru
akwarelowego z wykrojnika #10 Craft Passion.
Są i malinki oraz motyle, no i trochę szaleństwa.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #78 scrapkowo.pl
Owocowo mi


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Łąka i jej mieszkańcy


BINGO w grupie Cudna Paczka
w linii: warstwy/sznurek/czerwony



Weekendowe uściski, Ania



7 komentarzy:

  1. Mówiłaś że kwiatów nie robisz a tu proszę jakie cacuszka. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie zaczęłam się rozkręcać z kwiatami 😃

      Usuń
  2. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Kolorowa, owocowa.Dziękuje za udział w wyzwaniu sklepu Scrapkowo.pl. DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka Aniu. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka na bogato. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja kwiatowa :) Powodzenia w wyzwaniach. Joanna z KTM

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...