niedziela, 19 czerwca 2022

Witaj na świecie!

 Cześć!

Narodziny dziecka to ważna chwila, warto ją więc zaakcentować
czymś nietuzinkowym. Ja dla najmłodszej latorośli w mojej rodzinie
przygotowałam exploding box, który okleiłam papierami
Craft O'Clock z kolekcji Hello Little Boy i dodałam napisy
okolicznościowe z tej właśnie kolekcji.
Na środku boxa znalazł się wózek 3d od CraftUli,
użyłam też wykrojników Craft Passion: ramkę okrągłą i kwadratową.






Pudełko leci na wyzwanie #80 Miszmasz Papierowy
Dowolne z tekturką


Miłej niedzieli, Ania


6 komentarzy:

  1. Cudowne pudełeczko:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki box. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne pudelko. dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...