niedziela, 12 czerwca 2022

Mam dwa latka

 Cześć!

Nie wiem jak, nie wiem kiedy, ale moja wnuczka ma już dwa latka!
Specjalnie dla niej przygotowałam urodzinowy exploding box.
Użyłam do tego papierów Lemon Craft z kolekcji Silence
i bloczku do wycinania. Wykorzystałam też tekturki CraftUli:
baloniki i konika na biegunach 3d.
Kwiaty z kolei zrobiłam z papieru akwarelowego i mocno
pokombinowałam, bo użyłam wykrojników Craft Passion:
kwiatów poinsecji, listków pod kwiatki i pręcików,
kompozycję "upchałam" listkami #10 i kwiatami #12.






Pudełko posyłam na wyzwanie #79 Miszmasza Papierowego
Kwieciście z tekturką


oraz wyzwanie #93 ScrapAndMe
Kwiatów moc


Udanej niedzieli, Ania


5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, słodkie pudełeczko, świetne kwiaty i kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Piękna praca <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klasa i szyk. az miło popatrzec. dziekuje za udzial w wyzwaniu miszmaszu papierowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudnie dopasowane kwiaty do całości. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, bardzo uroczy :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...