czwartek, 16 czerwca 2022

Podziękowania

 Dzień dobry!

Już za chwileczkę, już za momencik koniec roku szkolnego,
warto więc wręczyć kwieciste podziękowania nauczycielom.
Ja takowe stworzyłam z papierów Paper Heaven z kolekcji Pierwszy pocałunek.
Dodałam potuszowaną tekturkę eko-deco, sporo koronki, trochę sizalu,
wstążkę, różne dodatki, a przede wszystkim ręcznie robione
kwiaty z wykrojnika #13 od Craft Passion. Użyłam też tuszów Distress,
do ramki Crushed Olive i Peeled Paint, a do kwiatów Crackling Campfire.









Podziękowania posyłam na wyzwania:

Wyzwanie czerwcowe Paper Heaven
Z koronką


Wyzwanie #23 Paper Card
Dziękuję


Wyzwanie #93 ScrapAndMe
Kwiatów moc


Serdecznie pozdrawiam, Ania


2 komentarze:

  1. Piękne podziękowanie. Powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card :)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...