niedziela, 27 listopada 2022

Bożonarodzeniowa kartka

 Hej!

U rękodzielników trwa właśnie gorący okres tworzenia bożonarodzeniowych prac,
więc i ja taką przygotowałam. Jest to kartka świąteczna z poinsecjami
z papieru akwarelowego, którą gościnnie inspiruję na blogu scrapkowo.pl.
 Kompozycja jest bogata, warstwowa, z wieloma elementami do wycinania,
czyli taka, jak lubię najbardziej. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.
Użyłam papierów Paper Heaven z kolekcji Świąteczna girlanda wraz z
dodatkami do wycinania, a kwiaty powstały z wykrojników Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwanie Paper Heaven
Listopad z gwiazdami


Pozdrawiam, Ania

9 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...