środa, 16 listopada 2022

Mroźna kartka bożonarodzeniowa

 Hej!

Zimno, prawda? Szczególnie o poranku. To idąc tym tropem
przygotowałam mroźną kartkę świąteczną, która powstała
z papierów ScrapAndMe z kolekcji Holly Jolly Christmas.
Tekturkową ramkę z gwiazdkami i śnieżynkami od CraftUli
potraktowałam pastą śniegową i brokatem, a kompozycję stworzyłam
za pomocą wykrojników Craft Passion: poinsecji i gałązek.
Całość posypałam brokatem oraz krystalicznymi posypkami,
dodałam też koraliki.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #83 scrapkowo.pl
Zimowo


Wyzwanie #98 ScrapAndMe
BINGO

Moje linie to: brokat/niebieski/koralik i kwiaty/ramka/niebieski



Wyzwanie listopadowe Rzeczy z papieru
Magiczne święta


Pozdrowienia, Ania

11 komentarzy:

  1. What a wonderful card Ania, so beautifully done!
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! Aniu przepiękna karteczka, mega zimowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka:) Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka, widzę w tle ścinki 💪 Ciekawa kompozycja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Daria

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...