środa, 9 listopada 2022

Magicznych świąt

Witajcie!

Ja już zaczynam bożonarodzeniową produkcję z nadzieją,
że w tym roku zdążę przygotować i powysyłać kartki. A jak z tym u Was?
Spod mojej ręki wychodzą różne prace świąteczne, ale najbardziej lubię te w tradycyjnych kolorach,
dlatego dziś pod nożyczki wzięłam papiery Craft O’Clock z kolekcji Warm and Peaceful.
Dodałam potuszowane i pociągnięte złotym woskiem cudowne bożonarodzeniowe tekturki
Craft Uli (domki, ostrokrzew i szyszki) oraz papierowe poinsecje.
I tak inspiruję dla Sklepiku Gosi.







Kartkę posyłam na wyzwanie #84 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką


Do następnego razu, Ania


4 komentarze:

  1. What a very gorgeous creation this is, really wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny świąteczny klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo, cudo nad cudami! dzieki za udzial w wyzwaniu sklep miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...