piątek, 4 listopada 2022

Jesiennie z shaker boxem

Witam serdecznie!

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię jak się błyszczy, dlatego skaker boxy
z cekinami, koralikami i mikrokulkami zawsze mnie zachwycają.
Sama więc postanowiłam stworzyć taką pracę, ale w jesiennej kolorystyce.
I jest to moja inspiracja dla Craft Passion. Użyłam papierów z kolekcji Romantic Memories,
które potuszowałam przez maskę Craft Uli. Ozdobiłam je kwiatami z papieru akwarelowego
oraz najnowszymi gałązkami, które wspaniale uzupełniają każdą kompozycję.
Znalazła się tu też ramka owalna.







Kartkę posyłam na wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
W żółtych płomieniach liści


Uściski, Ania

2 komentarze:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...