piątek, 18 listopada 2022

Świąteczna kartka w kształcie bombki

Witam serdecznie!

Bardzo lubię tworzyć prace świąteczne, a najbardziej te w tradycyjnych kolorach
oraz z dodatkiem złota, błysku i blasku. Tym razem przygotowałam kartkę
w kształcie bombki i do tego jeszcze z shaker boxem.
Jest to moja inspiracja dla Craft Passion, do której użyłam papierów
z kolekcji Romantic Memories i wykrojników: choinki, gałązek świątecznych
oraz poinsecji, które zrobiłam z papieru akwarelowego.






Pozdrawiam, Ania

4 komentarze:

  1. Jak pięknie Ci wyszła ta karteczka- bombeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely card again, very very pretty!
    Have a nice weekend. Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...