piątek, 25 listopada 2022

Kartka świąteczna

 Hej!

Dziś mój gościnny występ na blogu Tekturkowo i przygotowałam kartkę świąteczną
w tradycyjnych kolorach, jest więc czerwień, trochę zieleni i odrobina złota.
Pracę ozdobiłam wiankiem z gwiazdkami zembossowanym na złoto
oraz potuszowanymi gałązkami ostrokrzewu od Tekturkowa właśnie.
Dodałam papierowe poinsecje i gałązki z wykrojników Craft Passion oraz koronkę.
Gdzieniegdzie posypałam złotymi koralikami, a całość delikatnie pochlapałam białą farbą.
Natomiast papiery są od ScrapAndMe z kolekcji Holly Jolly Christmas.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #85 Miszmasz Papierowy
BINGO

Wybrałam linie: Tekturka/Koronka/Kwiat i Kwiat/Metaliczny/Tekturka,
i Ramka/Tekturka/Metaliczny, i Koronka/Tekturka/Napis



Wyzwanie #98 ScrapAndMe
BINGO

Moje linie to: Zielony/Kwiaty/Koronka i Koronka/Czerwony/Koralik



Wyzwanie Rzeczy z papieru
Magiczne święta


Przesyłam serdeczności, Ania

7 komentarzy:

  1. How lovely in these traditional colours, very beautifully done Ania!
    Have a nice weekend. Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca Aneczko, świetny tradycyjny szlif❤💚 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, DT Edyta 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jesteś mistrzynią! piękna praca. Podziwiam i zazdraszczam a jednocześnie dziekuję za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Urokliwa karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Beata DT

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...