poniedziałek, 14 listopada 2022

Gdy pierwsza gwiazdka...

 Cześć!

Świąteczna produkcja kartek trwa, kleję, wycinam i nadaję blasku.
Tym razem praca z papierów Paper Heaven z kolekcji Świąteczna Girlanda
wraz z dodatkami do wycinania: pasek 1, pasek 2, flowers, grafiki.
Na papierze zrobiłam gwiazdkowe tło za pomocą maski Craft Uli,
z kolei poinsecje powstały z wykrojników Craft Passion.
Dodałam trochę koronki, którą obsypałam złotymi koralikami,
a całość pozłociłam porporiną.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie listopadowe Paper Heaven
Listopad z gwiazdami


Wyzwanie listopadowe Rzeczy z papieru
Magiczne święta


Wyzwanie #98 ScrapAndMe
BINGO
Wybrałam linię Koronka/Czerwony/Koralik



Do miłego, Ania

7 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...