wtorek, 15 listopada 2022

Jesienna kartka okolicznościowa

Witam serdecznie!

Dziś przychodzę do Was z jesienną kartką okolicznościową.
Jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i Craft Uli.
Tym razem wykorzystałam przede wszystkim craftowy papier i dodałam żółty akcent.
Na kartce znalazły się naturalne dodatki i surowe tekturki (ramka, liście i napis),
a także gałązki z wykrojników Craft Passion.
Całość więc jest rustykalna. Mamy już przymrozki, liście opadły.
więc ta kartka to takie wspomnienie końcówki lata i złotej jesieni.






Kartkę posyłam na wyzwanie Zielonych Kotów
Wspomnień czar


Ślę serdeczności, Ania

2 komentarze:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...