poniedziałek, 20 lutego 2023

Love

 Dzień dobry!

Luty jest miesiącem miłości, więc miłosnych prac nigdy za wiele.
Tym razem stworzyłam kartkę, która będzie pasować na sporo okazji,
nie tylko na walentynki, ale też na ślub czy rocznicę.
Powstała z papierów ScrapAndMe z kolekcji Spring Purple
wraz z dodatkami do wycinania. Całość skomponowałam jako shaker box.
Kwiaty powstały z papieru akwarelowego, z wykrojnika #13 Craft Passion,
a pofarbowałam je Distressami. Dodałam też gałązki,
trochę koronki, napis z kostek i potuszowane tekturkowe serduszka.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie 28 Craft4You
Moodboard

Ze sklepu użyłam tusze Distress: Seedless Preserves i Villainous Potion


Wyzwanie #56 Świata Pasji
Lutowe Love


Wyzwanie #86 scrapkowo.pl
Z sercem


Buziaki, Ania

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca, lubię fiolety. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Przepiękne kwiaty, zresztą jak zawsze. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Rękoczyn Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i na bogato:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Aniu ;) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania