niedziela, 19 lutego 2023

Męski exploding box na osiemnastkę

 Cześć!

Męskie prace to dla mnie wyzwanie, a już exploding box szczególnie,
bo taki robiłam po raz pierwszy. Mam nadzieję, że się udało, tym
bardziej, że miał być wykonany w czerni i złocie.
W ruch poszły więc papiery UHK Gallery z kolekcji My Dear Watson.
oraz tekturki (cyfry, tort i trybiki), no i złote mgiełki w trzech odcieniach.






Pudełko posyłam na wyzwanie #39 Tekturkowo
Dowolna praca z tekturką

Od Tekturkowa są trybiki


Z pozdrowieniami, Ania

5 komentarzy:

  1. You succeeded very well with your masculin creation Ania, nice colours you used for this occasion!
    Have a nice sunday.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, taki surowy i męski 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć steampunk! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo!

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania