środa, 15 lutego 2023

Love & Kisses

 Dzień dobry!

Dziś Was zapraszam na miłosny post. Stworzyłam dekorację na bazie hdf od CraftUli,
do której wykorzystałam papiery ScrapAndMe z najnowszej kolekcji Dream a Little.
Dodałam potuszowane tekturki Rapakivi (gałązki i girlandę).
Do tego wstążka i ręcznie robione róże z wykrojników #13 Craft Passion.







Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #86 scrapkowo.pl
Z sercem


Wyzwanie #101 ScrapAndMe
Z sercem


Wyzwanie Zielonych Kotów
Kochanie moje


Dużo miłości życzę, Ania

6 komentarzy:

  1. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful Ania, how very lovely this is... You used very pretty elements, flowers and leaves. 😍
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serducho. Twoje prace Aniu zawsze mnie zachwycają. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Rękoczyn Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Aniu, Ty wiesz co dobre! Śliczne serce! Bardzo romantyczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ozdobione serce:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania