wtorek, 14 lutego 2023

Walentynka

Witajcie!

Papiery Vintage Love od Craft O’Clock aż same się proszę, żeby stworzyć z nich walentynkę, prawda?
Ja swoją zrobiłam wykorzystując kartkową bazę serce i pasujący do niej wykrojnik.
I taką walentynką inspiruję dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Papiery delikatnie postemplowałam i zembossowałam na złoto.
Najpierw przykleiłam potuszowane tekturki liści, a następnie ułożyłam kwiatową kompozycję,
dodając listki oraz gałązki z wykrojników, wstążkę, trochę koronki i koraliki w różnych rozmiarach. Całość pochlapałam białą farbą.






Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #101 ScrapAndMe
Z sercem


Wyzwanie Zielonych Kotów
Kochanie moje


Wyzwanie miesiąca Rzeczy z Papieru
Praca z sercem

Z pozdrowieniami, Ania


4 komentarze:

  1. This is such a gorgeous creation Ania! Very beautifully done, just love it! 😍
    Have a nice day.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszło i ekstra kolorki

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania