poniedziałek, 20 lutego 2023

Kobiecy dekor

Witam!

Bardzo lubię bazy hdf od CraftUli, bo można je ozdobić na różne sposoby.
Ja tym razem stworzyłam kobiecy dekor w wersji vinage jako prezent
na Dzień Kobiet dla przyjaciółki. Bardzo mi tu podpasowały papiery Vintage Sky od Craft O’Clock.
Trochę je postemplowałam i zembossowałam na złoto, dodałam koronkę, wstążkę
oraz potuszowane i zembossowane tekturki (border i rośliny zielnikowe).
Natomiast kobiece postacie utonęły w kwiatach z wykrojników #11 od Craft Passion.






Dekor posyłam na wyzwanie #89 Miszmasz Papierowy
Dowolne

Pozdrawiam, Ania

6 komentarzy:

  1. What a wonderful vintage creation you made Ania, very beautifully done! Just as the precious card beneath, so lovely! 👏
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczny dekor, pięknie skomponowane kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawia, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, cudny klimat :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania