piątek, 17 lutego 2023

Imieninowy exploding box

Cześć!

Obchodzicie imieniny czy urodziny? A może jedno i drugie?
Mam wrażenie, że coraz rzadziej pamięta się o imieninach.
Ja jednak właśnie z tej okazji przygotowałam eksplodujące pudełko
w moich ulubionych fioletach i nim inspiruję na blogu Craft Passion.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Romantic Memories wraz z serią basic.
Komplety ramek (okrągła i kwadratowa) oraz najnowsza kieszonka idealnie do siebie pasują,
dlatego ich użyłam. A na środku znalazła się tekturkowa ukwiecona ogrodowa taczka.






Pudełko posyłam na wyzwanie #130 Crafty Moly
Dziś są Twoje imieniny


Pozdrawiam, Ania

5 komentarzy:

  1. O how pretty again Ania. You made another wonderful creation, sweet colours. Love it! 😍
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny box Aniu 💜 powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny boxik Aniu. Dziękuję za udział w naszej zabawie - Renata DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly".Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania