czwartek, 23 lutego 2023

Miłość niejedno ma imię

 Dzień dobry!

U mnie miłosnych postów ciąg dalszy, a że miłość niejedno ma imię,
to chciałam to pokazać, na serduchu oczywiście.
Wykorzystane papiery to Vintage Sky od Craft O'Clock
wraz z dodatkami do wycinania. Naniosłam na nie maskę CraftUli
i trochę pozłociłam, w ruch poszły więc mgiełki i wosk.
Do tego pokolorowana tekturka ze zdjęciem, koronka, cekiny,
sznurek i oczywiście ręcznie robione kwiaty.






Pracę posyłam na wyzwanie:

Wyzwanie #86 scrapkowo.pl
Z sercem


Wyzwanie #101 ScrapAndMe
Z sercem


Wyzwanie Zielonych Kotów
Kochanie moje


Serdeczności, Ania

8 komentarzy:

  1. Such a wonderful vintage heart, love all the details! 😍
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Rękoczyn Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów:) Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne serce, piękne, klimatyczne. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Jaka cudna praca! Ślicznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce jest przepięknie wykonane Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania