niedziela, 5 lutego 2023

Po prostu miłość

 Hej!

Luty to miesiąc miłości, choć jestem zdania, że kochać się trzeba cały rok,
to lubię celebrować walentynki, a Wy?
Z tej okazji stworzyłam serducho na bazie hdf od CraftUli.
Wykorzystałam papiery PassionScrap z kolekcji Love Is In The Air,
na które nałożyłam serduszkową maskę i dodałam
kwiatową kompozycję, do której użyłam wykrojników
kwiatów i gałązek od Craft Passion.






Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #56 Świata Pasji
Lutowe Love


Wyzwanie lutowe PassionScrap
Różne barwy miłości


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Miłość niejedno ma imię


Pozdrawiam niedzielnie, Ania


5 komentarzy:

  1. Oh, how beautiful Ania in these soft colours! Wonderful heart, love it!
    Have a nice sunday.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca Aniu, a do tego w pięknej kolorystyce. Upominki są bardzo miłe, ale to prawda, że miłość okazuje się przez cały rok, w dobrych i złych chwilach. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, romantyczna, kobieca ... :) Bardzo dziękuję za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania