czwartek, 15 października 2020

Coraz bliżej święta

 Witajcie!

Spieszę do Was z informacją, że najnowsza zimowa kolekcja
od UHK Gallery „Winter Tree” została pocięta.
Inspirując dla Art Brawurki stworzyłam kartkę świąteczną
z jednego arkusza w kolorze głębokiej zieleni.
Znalazły się na niej ręcznie robione poinsecje z papieru,
trochę świątecznych gałązek oraz styropianowe kulki.
Pod kompozycją ukryła się serwetka.
Wszystkie użyte wykrojniki są od Craft Passion.
Nie mogłam się też powstrzymać od chlapnięć,
ale tym razem są naprawdę delikatne.
Przyznajcie się, kto już robi kartki świąteczne?






I oczywiście jak co miesiąc bawię się z Inką i ROGATYM.


Pozdrowienia, Ania


8 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, ja robię świąteczne kartki cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka śliczna :)
    Ja nie wiem, czy w ogóle będę wysyłać kartki. Więc nawet nie zaczęłam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robię cały rok 😃 na początku grudnia większość oddaję na lokalną coroczną akcję charytatywną 😃

      Usuń
  3. Piękna, bogata kompozycja i ta zieleń. Cud, miód i orzeszki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo nic dodać nic ująć! ślicznie, zielono i świątecznie!

    OdpowiedzUsuń

Exploding box z okazji pierwszej komunii

Dzień dobry! Tym razem chciałabym wam pokazać pamiątkę komunijną w formie exploding boxa. Bardzo lubię ozdabiać te pudełka i mam nadzieję, ż...