czwartek, 22 października 2020

Jesienna kartka okolicznościowa

 Cześć!

Dziś przychodzę do Was z jesienną kartką okolicznościową.
Wystarczy dodać napis odpowiedni do okazji i można ją wręczać.
Zrobiłam ją jako inspirację dla Art Brawurki z papierów UHK Gallery z kolekcji Art Journal,
której kolorystyka idealnie pasuje do jesiennych prac.
Na mojej kartce jest trochę przedarć, szczypta tuszu, niewielka ilość bawełnianej koronki
 sznurek, jesienne owoce i oczywiście kwiaty i listki – z papieru i tekturki od Tekturkowa.
Nie mogłam się też powstrzymać i musiałam tę kartkę co nieco pochlapać dwoma kolorami farb.
Dajcie znać czy taka jesień się Wam podoba?







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu Zielone Koty
Jesienny kalejdoskop barw


Wyzwanie # 14 Tekturkowo
Jesień & Halloween



Wyzwanie #3 Paper Card



Przesyłam serdeczności, Ania

5 komentarzy:

  1. Aniu, aż bije kolorem! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jaka soczysta czerwień! Dziękuję za udział w wyzwaniu - Tekturkowo DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Płonie kolorami, pięknie!
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle klasa, tym razem ognista :) dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Magda z DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...