piątek, 9 października 2020

Ten moment

 Cześć!

Tym razem mam do pokazania warstwową kartkę
w kolorze oliwkowym, która jest bardzo uniwersalna
i pasuje na wiele okazji, a nawet można ją
wręczyć zupełnie bez okazji. Zgodzicie się ze mną?
Powstała z papierów Craft O'Clock z kolekcji Wild Garden.
Ozdobiłam ją kwiatami z foamiranu (oczywiście od Joasi),
do kompozycji dodałam koronki, listki
i gałązki od Craft Passion.
Tym razem całość pochlapałam rozcieńczonym gessem.








Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #61 od A do Zet

Warstwy



Tworzę w jednym kolorze

Oliwkowy



Udanego weekendu, Ania


11 komentarzy:

  1. Przepiękna, na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ogromnie lubię oglądać twoje prace. Każda jest piękna i inna...Ta kartką kompletnie mnie zaskoczyłaś-i-zauroczyłaś:-) jest cudowna!!! Trzymam kciuki i dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, ale napisałaś... urosłam, odfrunęłam i nie wiem co jeszcze. Dziękuję 💚💚💚

      Usuń
  3. Pięknie jak zawsze, praca dopracowana na ostatni guzik. Są warstwy, jest kompozycja, są kuleczki, są chlapania... Wszystko co być musi :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze cudowna! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu monochromatycznym - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja :-) Dziękuję za udział w Oliwkowym wyzwaniu "Tworzę w jednym kolorze"- Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka, dziękuję za udział w zabawie "Tworzę w jednym kolorze"

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...