niedziela, 18 października 2020

Ona i On

Cześć!

Dziś przychodzę do was z inspiracją dla Altair Art, czyli
kartką ślubną w stonowanych, ale kontrastowych kolorach.
Wykorzystałam dwie różne kolekcje papierów: Midwinter i Spring Blossoms.
Użyłam serwetkowego wykrojnika Marianne Design,
a także gałązek Craft Passion.
A napis od Tekturkowa zembossowałam na biało.
Całą kompozycję kwiatową pogessowałam, znalazły się
też na niej krople zrobione glossy accents.
Kropką nad i są chlapnięcia białym splashem.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #95 13arts

Produkty 13arts: gesso, splash


Wyzwanie październikowe Paper Heaven
October rain


Pozdrawiam niedzielnie, Ania


6 komentarzy:

  1. Śliczna kompozycja z kwiatuszków.:) Pozdrawiam Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. so beautiful and bright card! thanks so much for taking part in our October Paper Heaven Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. This is such a beautiful card!! Thank you so much for joining us at 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a lovely card! Thank you so much for supporting 13 Arts

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna karteczka! Dziekuje za zabawe z 13arts!

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...