czwartek, 8 października 2020

Jesienne podziękowanie

 Cześć!

Na dzisiejszą inspirację dla Art Brawurki przygotowałam jesienną kartkę,
która jest podziękowaniem z okazji Dnia Nauczyciela.
Powstała ona z papierów Craft O’Clock z kolekcji Wild Garden.
W ruch poszły tym razem narzędzia do formowania kwiatków, troszkę wody i nagrzewnica.
Dzięki nim powstały papierowe kwiatki, które stanowią główną ozdobę tej kartki.
Użyłam wykrojników Craft Passion: kwiaty, listki, gałązka.
Ciekawa jestem czy spodoba się Wam taka kompozycja?












Kartkę posyłam na wyzwania:

KoloroTON #28 w Art-Piaskownicy


Wyzwanie #104 Crafty Moly



Przesyłam serdeczności, Ania

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - jestem mega zauroczona - piękna karteczka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...