czwartek, 1 października 2020

Cały dom na głowie

 Witajcie!

Ciekawa jestem czy robicie jesienne dekoracje do domu?
Ja robię na każdą porę roku… Tym razem zmediowałam drewniany napis HOME
i nadałam mu jesiennego kolorytu. A jest to taki czas, że cały dom
jest u mnie do góry nogami (remont i drugi miesiąc bez kuchni...),
to i napis też :) I tak inspiruję na blogu Art Brawurki.
Najpierw dokładnie napis zagessowałam,
następnie pociągnęłam brzegi tuszem vintage photo i postemplowałam.
Ułożyłam sizal i brązowe kwiaty, które solidnie obsypałam kulkami i proszkiem 3d.
Te kompozycje pokolorowałam używając farb: brązowej, bordowej i złotej.
Na koniec jeszcze zrobiłam czarne chlapania i wszystko rozbieliłam białym gessem.

I jesienna ozdoba gotowa.






I jeszcze "normalna" strona napisu ;)

Napis posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica


Wyzwanie #53 Towarzystwa Dobrej Zabawy



Z pozdrowieniami, Ania


20 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja tylko ten napis jest zły bo tam nie jest HOME tylko HOWE ,M jest odwrócone .

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa rozumiem 🤭 myślałam że nie zauważyłaś hihi fajna interpretacja 👍 tylko nie sprawdzaj znaczenia tego drugiego słowa 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny napis Aniu, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miły jesienny akcent. No i jakże wymowny w swej postaci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł z odwróceniem napisu:) napis wygląda pięknie, super wyglądają te stempelki w tle

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja i bardzo ciekawy pomysł z odwróceniem napisu - chyba bardzo dobrze oddaje to co się dzieje - dom staje na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, taki napis doda wnętrzu ciepła.Dziękuję za zabawę z Art-Piaskownicą.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyszedł Ci ten napis ♥. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze Aniu - zachwycasz swoją cudowną pracą :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja love ten napis ;), dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jak zawsze:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownic.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...