niedziela, 11 października 2020

Pamiątka Chrztu Świętego w formie boxa

 Witam serdecznie!

Dziś mam przyjemność gościnnie inspirować na blogu sklepu Od A do Zet.
Ślicznie dziękuję za taką możliwość.

Przygotowałam więc pracę wykorzystując materiały dostępne w sklepie.
Jest to explodind box stanowiący pamiątkę Chrztu Świętego.
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji Nice Moments.
Posłużyłam się wykrojnikami Craft Passion: ramki i gałązka bluszczu.
Wszystkie tekturki z kolei pochodzą od Tekturkowo.







Pudełko posyłam na wyzwanie #60 Miszmasza Papierowego

Nie jedna tekturka


oraz na wyzwanie Art-Piaskownicy

CARDS: exploding box


Z pozdrowieniami, Ania

8 komentarzy:

  1. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka ta pamiątka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny boksik 🤩 Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP! Piękny box :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się wspaniale :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...