poniedziałek, 19 października 2020

T jak Tag

 Hej!

Przy poniedziałku zapraszam Was na kolejne wyzwanie
Kartkowego ABC - T jak Tag.
Na mojej kartce znajdziecie dwa tagi, w tym jeden z dynią :)
Wykorzystałam najnowsze papiery od UHK Gallery
z kolekcji Ginger Girl i wyszła mi
taka fioletowawa jesień, oczywiście z domieszką delikatnych
odcieni koloru pomarańczowego.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #58 scrapkowo
Dynia


Wyzwanie październikowe w Szufladzie
Dyniowe Love


Wyzwanie Zielonych Kotów
Jesienny kalejdoskop barw


Do miłego, Ania

4 komentarze:

  1. Śliczna karteczka;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne połączenie kolorów.... Śliczna kartelucha! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...