sobota, 24 października 2020

Dla Niej

 Cześć!

Przychodzę do Was z bardzo kobiecym boxem urodzinowym
Zrobiłam go z papierów Scrap Boys z kolekcji Loveland.
Większość tekturek jest od Filigranek.
A do tego trochę kwiatów, koronek... i tego, co tylko
miałam pod ręką, by było wyraźnie widać, że to dla NIEJ.











Eksplodujące pudełko posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica
CARDS: Exploding box


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Tablica inspiracyjna


Wyzwanie #61 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką


Trzymajcie się zdrowo kochani!

Ania


11 komentarzy:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP! Bardzo kobiecy i kwiecisty, super box :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box! Dzięki za udział w zabawie w KTM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy jest :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny box! Dopracowany w każdym szczególe :))
    Dziękuję za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ukwiecony box:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...