piątek, 29 stycznia 2021

Z tęsknoty za latem

Witajcie!

Tęsknicie za latem? Ja bardzo.
Uważam, że jest to najpiękniejsza pora roku, choć i pozostałe mają swój urok
 Ja jednak lubię lato i z tęsknoty za nim zrobiłam kolorową kartkę,
pełną energii i… pozytywnych wibracji.
Jest to moja inspiracja dla Art Brawurki.
Wykorzystałam papiery ScrapBoys z kolekcji Butterfly Meadow.
Zrobiłam do niej kwiaty z papieru, dodałam elementy w kolorze cytryny
i trochę jeszcze kartkę pochlapałam.
Użyłam wykrojników Craft Passion: kwiaty i listki.
Jest energia? Jest moc? Przypomniało się lato? Dajcie znać.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
To, co najlepsze


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Pomaluj mój świat


Wyzwanie Art-Piaskownicy
Kolory: NEONOWE




Serdeczności, Ania

12 komentarzy:

  1. piękne, żywe, wiosenne kolorki! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko takich używam, ale tym razem to był wewnętrzny przymus 😃

      Usuń
  2. Oj przypomniało - drinki z parasolką ;) Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa szał koloru! I to jakiego?! Wszelakiego, jak kolorowo i ciepło. Super kartka i ten napis... Jak ja kocham takie pozytywne miłe napisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ mam nadzieję, że pozytywne wibracje dotarły ��

      Usuń
  4. Aniu wiosna w Twojej duszy, oj pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet lato 😃 nie mogę mogę się doczekać 😃

      Usuń
  5. Pięknie...kolorowo...pozytywnie :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo energetyczna kartka, Aniu :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna energia Aniu :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie kartka wywołuje pozytywne wibracje Aniu :)
    Dziękuję za udział w neonowym wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...