sobota, 16 listopada 2019

Kartka świąteczna w koronkach


Witam serdecznie!

Dziś dzień mojej inspiracji dla ArtBrawurki, a ja muszę przyspieszyć
z przygotowywaniem kartek bożonarodzeniowych.
Dlatego moja dzisiejsza praca to mroźna kartka świąteczna - cała w koronkach.
Wykorzystałam papiery Craft O’Clock z kolekcji Carols In The Snow.
Moją uwagę przykuła gwiazdkowa odsłona tego papieru, więc nawet poinsecje są w gwiazdki. Dodałam gałązki, zmrożone owoce i całe mnóstwo koronek.
Na kartce znalazły się też tekturkowe bombki od egoCraft zembossowane białym pudrem.
Na koniec pracy troszkę chlapnęłam po nim białym splashem,
a później dodałam świąteczny napis.
Brrr… Zrobiło się mroźno…








Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie 11/2019 AltairArt


Wyzwanie #62 ScrapAndMe
Napis



Wyzwanie Craft O'Clock


Pozdrawiam, Ania


8 komentarzy:

  1. Aniu, piękna karteczka :) Dziękuje za udział w zabawie na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, zimowy klimat :) Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kartka! <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...