czwartek, 21 listopada 2019

Spełnienia marzeń

Witam cieplutko!

Przychodzę dzisiaj z bardzo dziewczęcą kartką na ósme urodziny.
W końcu pocięłam papiery od ScrapBoys z kolekcji Dream Garden.
A użyta wykrojnikowa serwetka jest od Marianne Design.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam


Wyzwanie #5 Kreatywna pracownia
"W dniu urodzin... W dniu imienin..."


Wyzwanie Gościnnej Projektantki
w Klubie Twórczych Mam


Ślę pozdrowienia i serdecznie dziękuję za wszystkie motywujące słowa :)
Ania

15 komentarzy:

  1. Prześliczna jest. Niby niewiele na niej a jednak na bogato

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest i te papiery rzeczywiście są piękne muszę sobie zakupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kwiaty, cudowny efekt dają te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Lovehandmade ;) Życzymy powodzenia, bo praca jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow niesamowita, kapitalnie dobrałaś perełki do kształtu wykrojnika :) bardzo mi się podoba delikatność kwiatowej kompozycji na papierze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie dopasowana! Osiem lat, to już taka trochę kobietka (kwiatowy deseń), ale i niewinność dziecka (biel kwiatowych dodatków) :) Dziękuję za Twój udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...