wtorek, 19 listopada 2019

Choinko piękna jak las

Hej!

U mnie bożonarodzeniowe kartkowanie trwa, a jak u Was?
Tym razem na inspirację dla ArtBrawurki zrobiłam kartkę w kształcie choinki.
Ozdobiłam ją papierami UHK Gallery Hello Christmas,
tekturkowymi girlandami od egoCraft oraz kompozycją z gwiazdą betlejemską,
ostrokrzewem, szyszkami i jarzębiną.
Całość rozbieliłam białym gessem, aby było troszkę śnieżnie.
Ciekawa jestem czy taka kartka Wam się podoba?






Kartkę posyłam na:

Wyzwanie #62 ScrapAndMe


Pozdrawiam, Ania

8 komentarzy:

  1. Aniu, piękna! super pomysł na choinkę :) ale fajny ten papier z rękawiczkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ to ostatnio moja ulubiona kolekcja papierów 😄

      Usuń
  2. piękna choinka, cudownie wykonany kwiat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super projekt! dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe" :)Pozdrawiam:) Ines DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...