poniedziałek, 18 listopada 2019

U jak Ubranie

Hej!

Zapraszam Was na kolejne wyzwanie Kartkowego ABC.
Tym razem bawimy się z literką U jak Ubranie.
A ja jako inspirację przygotowałam pamiątkę chrztu świętego dla dziewczynki.
Wykorzystałam papiery AltairArt Blue Rose
i tekturkę od egoCraft, którą zembossowałam.
Z kolei napis jest od Natalii.





Kartka bierze udział w zabawie Fan AltairArt


a także w wyzwaniu Art-Piaskownicy
CARDS: Kartka dla Niej i/lub dla Niego + tekturka


i w Wyzwaniu Gościnnej Projektantki
na blogu Klub Twórczych Mam
"Dla dzieci"



Pozdrawiam, Ania

9 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy pomysł na temat wyzwania, pięknie wykonana inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :) bardzo fajnie zrobiona baza, pierwszy raz się spotykam, wygląda jak składana

    OdpowiedzUsuń
  3. Нежная открытка. Прекрасно подходит для такого торжественного случая! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne, delikatne, dziewczęce, słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazałaś, że z okazji chrztu można też stworzyć coś kolorowego, nie tylko klasyczne biele! Dziękuję za Twój udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, delikatna a zarazem radosna praca:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...