piątek, 22 listopada 2019

Słodkości na święta


Hej!

Moja dzisiejsza propozycja na inspirację dla Filigranek
to czekoladownik w bożonarodzeniowej odsłonie.
Wykorzystałam papiery UHK Gallery Hello Christmas,
filigrankową tekturkę bombkę, którą zembossowałam na złoto
oraz bożonarodzeniowe wykrojniki Craft Passion.
Taki świąteczny upominek na pewno sprawi przyjemność osobie obdarowanej.








Czekoladownik posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
ze względu na znajdujące się szyszki na kompozycji,
które nazbierał mi tato :)


Wyzwanie nr 82 na blogu scrapek.pl


Wyzwanie #62 ScrapAndMe


Do następnego razu, Ania

11 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...