sobota, 30 listopada 2019

Świąteczny wianek na kartce

Witam serdecznie!

U mnie nadal świątecznie i kartką z wiankiem inspiruję na blogu Three Wishes.
Kartka, owszem, świąteczna ale z nieświątecznych papierów.
Tym razem padło na kolekcję Vintage Bisou od Craft o'Clock.
Na wianku ułożyłam poinsecje z papieru scrapowego
i gałązki ostrokrzewu wycięte wykrojnikami Craft Passion.
Dodałam troszkę szyszek, anyż, czerwone owoce
oraz oczywiście świąteczne tekturki, które najpierw potuszowałam
a następnie posmarowałam złotym woskiem.
Nie obyło się bez chlapnięcia białym splashem i rozbielenia gessem.
Ciekawa jestem czy taka wersja moich wiankowych prac Wam się podoba?








Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #50 Miszmasz Papierowy


Wyzwanie #4 Tekturkowo


Wyzwanie Zielonych Kotów


Pozdrawiam, Ania

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje wianuszki na kartkach. Ten jest bardzo, bardzo świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Cudny ten wianek :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww! Twoje wianuszki naprawdę robią wrażenie! - cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa :) Powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!Dziękujemy za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...