czwartek, 7 listopada 2019

Dekoracyjne serce


Witajcie!

Czasem muszę zrobić coś dla siebie i tym razem padło na dekorację w kształcie serca.
Jest to moja inspiracja na blogu ArtBrawurka. W ruch poszły media wszelakie.
Na początek drewniane serce kilkukrotnie pomalowałam białym gessem,
następnie zwykłą gąbką do naczyń co nieco potuszowałam na fioletowo,
a potem odbiłam stemple czarnym tuszem.
Na serducho przykleiłam tekturowe ozdobniki od egoCraft,
które wcześniej pociągnęłam fioletowym tuszem.
Nakleiłam fioletowy sizal oraz gazę i na nich ułożyłam kompozycję kwiatową.
Obsypałam ją oczywiście kulkami i proszkiem 3d,
które następnie pofarbowałam mgiełkami (violet, aubergine).
i farbami akrylowymi w różnych odcieniach fioletu.
 Dość długo czekałam aż całość wyschnie
i na koniec wszystko rozbieliłam używając białego gessa.






Serce posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica KoloroTON #17
Koralowy i fioletowy


Wyzwanie #49 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką



Ciekawa jestem czy takie serce się Wam spodoba?
Ania

19 komentarzy:

  1. Cudownie wyszło.❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Te stemplowania dały piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne serducho, bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne serducho:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne serducho! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wyszło i ta kolorystyka 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta kompozycja. Stworzenie kształtu serca z zawijasa tekturki jest super pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolorystyka, przepiękne jest to serce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magia! Piękna i bardzo inspirująca dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...